Klantgericht verzekeren

Onze klanten zijn de inspiratie om onze producten en service steeds te verbeteren. Daarbij zijn wij altijd benieuwd wat er volgens u beter kan. Loopt u ergens tegenaan, vindt u onze informatie onduidelijk of heeft u tips hoe we onze klanten nog meer van dienst kunnen zijn? Laat het ons dan weten!

Eerlijke en begrijpelijke informatie

We willen graag duidelijk zijn. Bijvoorbeeld over wat wel en niet onder de dekking van uw verzekering valt. Of waar u op moet letten als u bij ons een verzekering afsluit. We streven naar duidelijke en begrijpelijke taal en werken constant aan het verbeteren van onze communicatie. Zodat u weet wat u van ons mag verwachten.

Passende producten

Natuurlijk wilt u een verzekering die past bij uw persoonlijke situatie. Heeft u vragen over onze verzekeringen, dan helpen we u graag verder.

Goede service

U mag van ons goede en vriendelijke service verwachten. Onze medewerkers doen hun best uw vragen snel te beantwoorden: telefonisch, via de chat of per e-mail. Meestal krijgt u binnen enkele dagen antwoord op uw e-mail. Heeft u een schade gemeld, dan duurt het doorgaans wat langer.

Toch ontevreden over onze producten of dienstverlening? Meld ons dan uw klacht. Dan zoeken we  samen met u naar een oplossing.

Streven naar kwaliteit

We onderzoeken geregeld of klanten tevreden zijn over onze producten en service. Zodat we leren van de ervaringen van onze klanten en weten wat ú belangrijk vindt. Op die manier werken we constant aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Klanttevredenheidsonderzoek en verbeteracties Buitenland 2016 (pdf) 
Klanttevredenheidsonderzoek en verbeteracties Brand 2016 (pdf)

Transparantie

Als verzekeraar is het bieden van zekerheid aan onze klanten ons bestaansrecht. Dat vraagt om onderling vertrouwen. Daarom zijn we graag duidelijk over wat u van ons mag verwachten én wat wij van u verwachten.

Fraudebeleid
Jaarverslagen