Wanneer krijg ik een reactie?

U mag van ons een snelle en vriendelijke service verwachten. Bijvoorbeeld als het gaat om het wijzigen van uw gegevens of het behandelen van uw schade. U kunt bellen, e-mailen of chatten met onze medewerkers. Zij helpen u graag verder. Houd er rekening mee dat u uw gegevens alleen schriftelijk (per brief of e-mail) kunt wijzigen.

Bellen en chatten

Als u chat of belt tijdens kantooruren (08.30 tot 17.00 uur), dan krijgt u meestal direct contact met een van onze medewerkers. Die kan u in de meeste gevallen inhoudelijk verder helpen. Bij grote drukte kunt u een telefonisch een boodschap inspreken of een terugbelverzoek achterlaten via de ‘bel mij terug’ knop.

Brief of e-mail

Als u ons een brief o f e-mail stuurt, dan krijgt u altijd binnen tien werkdagen antwoord. De reactietermijn gaat in op de dag dat wij uw verzoek ontvangen. Inhoudelijk reageren lukt soms niet binnen die termijn. In dat geval laten we weten wanneer u wel inhoudelijk antwoord krijgt. Meestal reageren we overigens veel sneller.

 

 Reactietermijn
Beantwoorden telefonische informatieverzoeken Direct
Beantwoorden e-mails Binnen 10 werkdagen
Beantwoorden schriftelijke informatieverzoeken Binnen 10 werkdagen 
Acceptatie/wijziging verzekering Binnen 10 werkdagen 
Verstrekken documenten en verzekeringstechnische opgaven Binnen 10 werkdagen 
Schadebehandeling en uitkeringen Binnen 10 werkdagen 
Klachtenbehandeling Binnen 10 werkdagen 

 

Voor enkele verzekeringen hebben wij de schadebehandeling uitbesteed aan ARAG en Unigarant.

 

      Voor schadeVoor klachten
Rechtsbijstandsverzekering ARAG Binnen 2* werkdagen Binnen 10 werkdagen
Reisverzekering Unigarant Binnen 10 werkdagen Binnen 10 werkdagen 
Inboedelverzekering Unigarant Binnen 10 werkdagen Binnen 10 werkdagen 
Aansprakelijkheidsverzekering  Unigarant Binnen 10 werkdagen Binnen 10 werkdagen
Annuleringsverzekering Unigarant Binnen 10 werkdagen  Binnen 10 werkdagen
Ongevallenverzekering Unigarant  Binnen 10 werkdagen Binnen 10 werkdagen

 *dekkingsbevestiging