Wanneer krijg ik een reactie?

U mag van ons een snelle en vriendelijke service verwachten. Bijvoorbeeld als het gaat om het wijzigen van uw gegevens of het behandelen van uw schade. U kunt bellen, e-mailen of chatten met onze medewerkers. Zij helpen u graag verder. Houd er rekening mee dat u uw gegevens alleen schriftelijk (per brief of e-mail) kunt wijzigen.

Bellen en chatten

Als u chat of belt tijdens kantooruren (08.30 tot 17.00 uur), dan krijgt u meestal direct contact met een van onze medewerkers. Die kan u in de meeste gevallen inhoudelijk verder helpen. Bij grote drukte kunt u een telefonisch een boodschap inspreken of een terugbelverzoek achterlaten via de ‘bel mij terug’ knop.

Brief of e-mail

Als u ons een brief of e-mail stuurt, dan krijgt u altijd zo snel mogelijk antwoord. Meestal is dit binnen twee of drie werkdagen. Als u een schade meldt of een declaratie indient is dit meestal vijf werkdagen. Bij grote drukte kan de reactietermijn oplopen naar maximaal tien werkdagen.