Hoeveel beheeraccounts kan ik voor mijn bedrijf aanvragen?
Van de inlogaccounts met gebruikersnaam en wachtwoord kan er één aangewezen worden als beheerder. Neem hiervoor contact op met ons.
Wat is mijn zakelijke e-mailadres?
Dat is het algemene e-mailadres van je kantoor.
Hoe kan ik inloggen in het Tussenpersonenportaal?
Je kunt kiezen uit inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord of inloggen met eHerkenning. Inloggen met het Digitale Paspoort is niet meer mogelijk. Maakte je hier eerder gebruik van dan kun je vanaf nu inloggen met eHerkenning.
Hoe word ik beheerder van het account van mijn bedrijf?
Neem hiervoor contact met ons op door het webteam een e-mail te sturen. Wij maken dan van jouw account een beheerdersaccount. Met het beheerdersaccount kun je zelf collega’s toevoegen en verwijderen.
Hoe maak ik een extra account aan in het tussenpersonenportaal?
Klik hier om een account aan te maken. Voor het aanvragen van een persoonlijk account gebruik je het algemene e-mailadres van je bedrijf. Deze vul je samen met je tussenpersoonnummer in. Je ontvangt dan een activatiemail waarmee je een persoonlijk inlogaccount aan kunt maken.