Vacature: Adviseur marketing & productmanagement

Wij zoeken een Adviseur marketing & productmanagement – Voor minimaal 32 uur per week

Ons marketing & communicatieteam is in verandering, waarbij gezocht wordt naar meer samenwerking tussen de 3 subteams: communicatie, productmanagement en web. Hiervoor zijn wij op zoek naar een adviseur marketing & productmanagement die hier, naast de werkzaamheden t.b.v. product reviews en polisvoorwaarden, graag een bijdrage aan levert. Daarnaast zoeken we een collega die ons kan helpen om in de toekomst beter in te spelen op klantwensen door betere marktdata te verzamelen en te analyseren. De gewenste startdatum is 1 september.

Jouw profiel

Onze ideale kandidaat herkent zich in onderstaande opsomming:

  • HBO of gelijkwaardig niveau, bij voorkeur een commerciële economie, bedrijfskunde en/of NIMA opleiding.
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen de verzekeringsbranche.
  • Een goede beheersing van Microsoft Office (met name Excel).
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede beheersing van de Engelse taal.
  • Beschikt over WFT Zakelijk of bereid dit te behalen.
  • Analytisch sterk en goed cijfermatig inzicht.

Een verbinder die sterk in zijn/haar schoenen staat en in staat is andere teams op positieve wijze te betrekken bij productontwikkeling.

Werken bij OOM: wat maakt ons anders & wat ga je doen?

OOM is een kleine verzekeraar die de afgelopen jaren flink is gegroeid. Op dit moment zitten we middenin een organisatieverandering. We zoeken iemand die het leuk vindt om hierin zijn/haar weg te vinden, die zich hierdoor niet laat afleiden en zorgt voor de gewenste en benodigde focus.

Werkzaamheden die jij o.a. oppakt:

  • Coördineren en opstellen van diverse Product Reviews
  • Zorgdragen voor wijzigingen in de polisvoorwaarden
  • Opstellen van concurrentievergelijkingen
  • Ondersteunen bij het testen van diverse websitereleases
  • Coördineren van projecten (bijvoorbeeld website content)

Wat je van OOM kunt verwachten

  • Een marktconform salaris
  • Mogelijkheid om tijd en plaats onafhankelijk te werken
  • Reiskostenvergoeding
  • Laptop van de zaak
  • Flexbudget van 20% van je salaris (incl. vakantiegeld en 13e maand)
  • Mogelijkheid om extra verlof te kopen vanuit het flexbudget

Solliciteren

Interesse? Neem dan contact op met Arjan van Aalst (070-353 21 43) via 06-41 25 10 18 of stuur je sollicitatie voor 14 augustus naar HR@OOMVerzekeringen.nl